Genoeg foto’s van Best. Die van mij voegen weinig tot niets toe. Toch een verslagje. Elke eerste dinsdag van Juli neem ik de trein van 05.04 uit Den Helder om ergens in Nederland uit te stappen en richting Best te fietsen om daar de kermis mee te pikken. Die dinsdag is ooit zo gekomen en in juli mag je in de spits ook je fiets meenemen. Gisteren dus op tijd met de trein naar Apeldoorn en vanaf daar op de pedalen naar het zuiden. Na een zware rit (stomme Covid heeft mijn uithoudingsvermogen naar 30% van sat ik had gebracht) kwam ik in Best aan. En daar werd ik gelijk met bekende telvisiefiguren geconfronteerd.
Via de zuidelijke route kwam ik nog 2 figuren tegen waar ik vroeger echt alles gezien had. Gelukkig nam men ook de tijd om de oude kinderen een plezier te doen:
Via de oostkant naar het noorden waarbij de Power Surge nieuw voor mij was. Een mooie aanvulling voor de kermis. Ik heb hernieuwd over deze atteactie niet helemaal bijgehouden, maar ik had begrepen dat hij nog meer aangekleed wordt.
Via de Grill (ook een standaard iets voor mij op deze kermis) naar het pleintje met het Funhouse, Spookhuis en Reuzenrad.
Mooi uitzicht vanaf daar:
Maar daar mijn lichaam gewoon ‘op’ was ben ik weer snel naar de gratis en bewaakte fietsenstalling (hulde hiervoor) om richting het station tegaan. Na 3 uur wachtte thuis een heerlijk bad.
Nog even een conversatie tussen mij en mijn zus… heerlijk toch!
😂😂😂 ik hou er van
Nog even een afsluiter. Zoals gezegd, leuk dat ze ook voor de oudere kinderen tijd hadden!