Kermisfan-Olaf Vandaag na werktijd even in Best poolshoogte gaan nemen bij de opbouw die op bepaalde punten al in volle gang was. Morgen mag ook op de rest van het terrein gebouwd worden en vanaf 18,00 uur voor de Plus supermarkt (als dat tijdstip nog zo is). Situatie dinsdag tussen ongeveer 17.45 en 20.00 uur;
Kermisfan-Olaf En dit is de “Kermistuin” bij het station van Best. Dit vervangt min of meer de horeca die eerst in de Koetshuistuin (langs de kermis) te vinden was. Nu dus bij het station, iets van de kermis af. En tot zover wat mij betreft voor de dinsdag. Morgen waarschijnlijk weer een rondje Best, maar dan in de middag.
Discosmash-Leo Kermisfan-Olaf Oh jammer dat het horecapleintje niet meer op z’n oude plek zit, was altijd gezellig daar.
Ralph2003 Ik dacht dat Hinzen zo’n hele mooie dikke grijze Scania truck had waar ook ‘Hinzen Brothers’ op staat. Zie hem er nu niet tussen. Bedankt voor de vele foto’s
Kermisfan-Olaf Update vanuit Best, foto´s van woensdag (middag en avond). Bijna alles was aanwezig in Best, op wat zaken na die vanuit Goirle komen (Power Dancer, Crazy Spider, VR Experience en Autoscooter) en nog wat kramen. Ook nog geen spoor van Balloon Voyage. Maar er wordt gezegd dat ie niet komt.
Distroyer-ashwin Vanochtend ook nog even een rondje gelopen voordat ik naar een cursus in Best moest. Staat een knappe kermis. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02B4hX29TTFw85ahr5vGHjn7nusxMWWGeKJC7yo5ixh3PH4rRRhkhGHQDSdGk6N9e6l&id=1480482918
Kevin-KJP Discosmash-Leo Frank Melissen,, had de première in Rotterdam op de Schiehaven kermis van het voorjaar
Kermisfan-Olaf Stond enkel in Rotterdam inderdaad tot nu toe. Nu zijn ook de tafeltjes e.d. in stijl. Staat straks ook in Tilburg op het Piusplein.