Maurice Nou ik ben benieuwd naar deze kermis na alle goeie verhalen, dit jaar voor het eerst eens kijken daar 🙂
Ralph2003 Misschien geen grote kermis maar de zaken die er staan zijn stuk voor stuk van topkwaliteit! Bedankt voor de mooie foto’s
Jonathankermisfan Dit jaar ben ik weer afgereisd naar Laren waar een leuke compacte kermis staat opgesteld op Plein 1945! Er is voor ieder wat wils en het weer is goed! Dit jaar staat er weer meer dan vorig jaar op de Corona editie. Nieuw voor Laren de mooie time machine coaster! Blijft de mooiste muis achtbaan naar mij mening. Ook nieuw voor Laren en een absolute topper de break dance no1 van de Poorter! Dit is mij favoriete break dance geworden, de ritten, uitstraling en vooral de shows zijn geweldig! Kan er uren van genieten als ik wil. Ook kan je over de kop vliegen en Laren bewonderen in de mega booster en ook de mooie power Polyp deed zijn dansjes op de kermis! Verder kan je nog botsen in de Autoscooters en heen en weer gaan in de X factory wip. Ook de mooie snowjet 2 is aanwezig die op het einde weer lekker gas gaf. Tot slot de prachtige Aprés ski party fun house! Echt een hele mooie fun house waarin je lekker kan partyen! Voor de kleintjes was er verder op nog een aparte mini kermis met trampolines, Theekopjes en de draaimolen. Prima vermaak dus in Laren!
Maurice Vandaag een paar uurtjes in Laren geweest. Voor mij de eerste keer dat ik deze Breakdance zag onder de huidige eigenaar en die heeft me positief verrast. Werd erg goed gepresenteerd met goede muziek, leuke show, prima ritten en zelfs confetti kanonnen. Voornamelijk van die zaak wat foto’s gemaakt, verder niet zoveel aandacht besteed aan foto’s, maar toch zal ik er een paar delen 🙂
Michaelkermisliefhebber Een van de publiekstrekkers naar mijn mening in Laren is dit jaar de Breakdance van De Poorter. Goeie, lange ritten voor een nette prijs van 4 euro. Zeker de moeite waard, alleen al voor de show!
Jeroen-Sik Michaelkermisliefhebber Goede show bij de Break Dance.. Hij haalt zijn inspiratie bij de Belgische Deca Dance vandaan,da’s wel duidelijk (en daar is niks mis mee 😁)
MutselMirella Steeds minder mosterd na de maaltijd! 🙈 Al is deze kermis nu (op dit tijdstip, middernacht) ook afgelopen. 😉 De foto’s zijn van het eerste weekend in Laren, en als je alles wil zien en lezen, klik dan op de datum van het facebookbericht. 🙂
Peter Dit was Laren 2022 de meeste zaken hebben niet echt haast en blijven nog even op transport in Laren staan totdat ze welkom zijn in Tilburg
LimBrabo-Wim Peter polyp staat hier in Raamsdonksveer geparkeerd waar ook al 2 weken de grijp container staat sinds hier de kermis afgelopen is. In afwachting tot ze in Elburg terecht kunnen.