LimBrabo-Wim Gister te druk geweest om ff foto’s te maken, heb hier nog een foto’s van het bouwen, polyp, scooter, en schommel waren al klaar alleen Mini jet een Sjimmy hadden nog wat werk Hier de foto’s
LimBrabo-Wim Vanmiddag rond half 5 even naar de opening van de kermis geweest, er liep een “pop” rond van een of andere serie oid ze deelde ook gratis ritjes uit. Ritje polyp was 3,50, 3x voor 10, royal King vroeg 5 euro aanbieding kon ik net niet lezen, maar dacht 4 voor 15, botsauto’s stonden ff stil omdat ze een hydraulische poot van de nieuwe kassa, die helemaal scheef/krom was aan het lassen waren. Hier de foto’s. Deel 1
MilanRooieReiziger LimBrabo-Wim jazeker is de schietkraam nog van schimmelpennick. Aan het licht blauwe shirtje te zien, staat Mickey er zelf in. De babysport van Jan blijft toch een zeer mooi gedecoreerde babysport. Geheel in z’n eigen stijl, geen kant en klare disney meuk.
Marcootje Inderdaad een leuke gezellige Brabantse kermis hier in Raamsdonksveer. Mis alleen een goeie viskraam op deze kermis 😁 Verder vond ik de Royal King met een ritprijs van €5 vrij prijzig, de klandizie was dan ook matig toen ik er was.
LimBrabo-Wim Marcootje Het waren zielloze ritten met 0,0% show, er zat een dame in de kassa, de enige interactie die ze had was met de medewerker voor de rest kwam er geen “boe of ba” uit.
Marcootje LimBrabo-Wim jammer hoor, je mag voor die €5 toch wel wat meer verwachten vind ik persoonlijk
TonnieR LimBrabo-Wim ach ja op de momenten dat ik er was deed ze wel met de microfoon dus maar ja mensen oordelen snel over andere mensen en verschuilen zich hier op zo’n forum loop dan naar de kassa en ga het daar melden…….
LimBrabo-Wim Marcootje ik ga er gewoon vanuit dat je tijdens de rit wel wat interactie/show mag verwachten, of die rit nou 2, 5, of bv 10 euro kost. Maar die discussie is hier op dit forum al vaker gevoerd.
Joey013 Leuk kermisje in Raamsdonksveer, 1ste keer voor mij, ben positief verrast door de drukte en gezelligheid! Hierbij de review: []
LimBrabo-Wim Weet er trouwens iemand waarom de Sjimmy trappen onder Roels s’avonds dicht zijn, was dit op de vorige kermis in Hilvarenbeek ook, heb ik onder Reemer nooit gezien.
Kermisfan-Olaf LimBrabo-Wim Geen idee, zal in Best eens opletten. Er stond toch weer een mooie kermis in Raamsdonksveer, Ben er al even niet meer geweest maar dank voor de foto’s. De horeca neemt hier ook wel steeds meer de overhand hoor ik.
LimBrabo-Wim Kermisfan-Olaf miss iets met personeel tekort de maken hebben??? vergis ik me nu gruwelijk dat de Sjimmy onder Reemer een houten en tapijt lopende band had, nu alleen nog maar hout.🙃 Ja de horeca is gewoon te gek, zaterdagavond kwam de muziek van de polyp amper boven de muziek van het terras aan de kermis uit. Hier heeft de gemeente een kans om in de grijpen laten liggen.