kermisbrian Bedankt weer voor de leuke reacties en iedereen voor het volgen van het project! Hier de laatste 2 videos de afsluitshow en de aftermovie van Park Brickadia 2020. Tot hopelijk snel bij een nieuw lego bouw project.
erikjohan1707 Echt leuk om te zien dat jij met Lego zo’n mooie kermis hebt gemaakt, heb echt van het filmpje genoten!
kermisbrian Een klein uitstapje voor mij dit keer richting de pretpark wereld. Ene brick de kikker op instagram verkocht tekeningen van achtbaan treinen en aangezien ik groot fan ben van Taron en deze er ook tussenstond bedacht ik mij geen moment en wist ik wat mijn kerst cadeau moest worden dit jaar. Bekijk hier het eind resultaat.
kermisbrian Dag allemaal. Lang niets van mij zelf laten horen door drukte met mijn studie. Ik ben in voorbereiding naar park brickadia 2021 bezig met het verbeteren van mijn programmeerbare led shows en heb hier in door het aanschaffen van een goeie led controller een stap vooruit gezet. Het heeft weinig met kermis te maken maar ik ben toch erg benieuwd wat jullie er van vinden. Groetjes Kermisbrian
erikjohan1707 Leuke lichtshow hoor, daar kan je leuk kermis attrakties mee verlichting of zoals in jouw geval een podium.
kermisbrian Het is weer zo ver vanaf 13 augustus verandert lego city weer in Park Brickadia. Met de aftrap van de trailer vandaag is het officiële aftellen begonnen !
kermisbrian Een gloed nieuwe attractie toevoegen aan mijn bestaande attracties was al lang niet meer gebeurd. Omdat mijn attractie aanbod vooral bestaat uit groot vermaak heb ik nu deze kinderzaak gebouwd om het allemaal wat beter uit te balanceren. Ik presenteer de Jumping Jetskis de techniek van de zaak is na gebouwd van Aladdin Ride van Scheffer maar afgewerkt met een eigen thema.
kermisbrian Het is weer augustus en dat betekend 2 dingen, zomervakantie en Park Brickadia ! De lego stad wordt weer voor 2 weken lang omgetoverd tot de lego kermis van het jaar! In combinatie met een feestpodium waar verschillende soorten muziek worden gedraaid om de feest stemming optimaal te krijgen Dit jaar is Park Brickadia van 13 tot 27 augustus waarbij we op 13 augustus openen met een opening show op de mainstage en op 27 augustus de kermis afsluiten met een eindshow. Dit allemaal is hier op kermisclub te volgen. Ik neem jullie weer graag mee naar lego city, dit zijn de fotos van vanmiddag om 12 uur.
kermisbrian Het plein waar het podium moet verijzen is afgesloten en dat kan maar 1 ding betekenen. Het oprijden an attracties en de bouw van Park Brickadia 2021 kan beginnen! Deze fotos zijn vanochtend om 10 uur gemaakt toen een voor een de eerste transporten de stad in kwamen rijden.
kermisbrian Net nog maar is even kort wezen kijken hoe het daar gaat met de bouw. De laatste plaatjes van vandaag
kermisbrian Een nieuwkomer dit jaar net uit de fabriek de Jumping Jetskis. Dat past precies daar met die boom dat vind ik toch altijd zo mooi aan kermis. De kabels worden allemaal mooi weg gewerkt in kabel goten zodat het publiek er niet over kan struikelen.
kermisbrian Bijna alle attracties zijn gearriveerd en opgebouwd. Bekijk hier de fotos van vanochtend.
kermisbrian Park Brickadia 2021 staat op het punt van beginnen, vanavond om 8 uur gaan de deuren open voor de mainstage te betreden en om 10 uur start de openings show. We hebben er weer zin in !