Buurman_Jasper afgelopen zondag, wat een mensen op de been! Fan-tas-tisch om weer te zien, elke rit volle bak en ook nog heerlijk weer er bij. Met de motor was het prima te doen; alleen kan ik me voorstellen dat met auto/trein het wat minder is op het moment.
Ronald Buurman_Jasper Zondag ook geweest, was best te doen met de auto. Parkeren naast de Vismarkt, wat wil je nog meer π
John67938 Martijn-maramsp zo vroeg mogelijk gaan richting Groningen des te minder vol de trein zit en desnoods een uurtje of 2 gewoon even in Groningen rondhangen op een terrasje en de winkels in voordat de kermis open gaat
Martijn-maramsp John67938 dat is wellicht een optie inderdaad. Ik neig er heel erg naar om wel te gaan. Heb alleen zaterdag wel een verjaardag dus moet alleen wel even kijken hoe laat ik dat van terug ben en of ik dus zondag op tijd weg kan. Verjaardag is aan andere kant van het land namelijk
VerwijderdeGebruiker Martijn-maramsp John67938 dat is wellicht een optie inderdaad. Ik neig er heel erg naar om wel te gaan. Heb alleen zaterdag wel een verjaardag dus moet alleen wel even kijken hoe laat ik dat van terug ben en of ik dus zondag op tijd weg kan. Verjaardag is aan andere kant van het land namelijk Dat is het nadeel dat er geen pm meer is. Nu krijgt iedereen deze onzin te zien! En dan wordt het voor mij heel moeilijk om niet sarcastisch te reageren!
Joordi VerwijderdeGebruiker wat een machtig mooie machine, wat fijn dat we hem zo vaak in Nederland kunnen ervaren!
PeterCenturion [onbekend] Dit soort dingen zijn natuurlijk een rechtsstreeks gevolg van het niet beschikbaar zijn van een mailservice binnen het forum. Overigens wel een fraaie fotoβ¦
VerwijderdeGebruiker PeterCenturion Dit soort dingen zijn natuurlijk een rechtsstreeks gevolg van het niet beschikbaar zijn van een mailservice binnen het forum. Overigens wel een fraaie foto⦠Inderdaad en dank je wel voor het compliment!
MutselMirella VerwijderdeGebruiker Dat is het nadeel dat er geen pm meer is. Nu krijgt iedereen deze onzin te zien! Klopt, het niet aanwezig zijn van een pm functie is best een gemis. Helaas kan ik daar op dit moment weinig aan veranderen. π Mijn vraag is aan jou is dan ook om dit soort korte berichtjes maar gewoon te negeren/voorbij te scrollen als je er aan irriteert. Zolang het geen paginalange gesprekken over en weer zijn, kan het mijn inziens ook best. En in dit specifieke geval was het ook wel kermis gerelateerd. ππ»
VerwijderdeGebruiker MutselMirella Ja, een verjaardag aan de andere kant van het land heeft alles met Groningen te maken. π