Ruben-kermisfun Vilvoorde kermis, Eigenlijk stond deze niet op mijn planning.. Maar ik was in de buurt dus toch eventjes omgereden voor deze kermis! MAAR, Ik check altijd elke kermis zeer grondig na zodat ik alles op foto heb staan, je voelt het al komen. Hier heb ik dat niet gedaan en dus heb ik een volledig plein gemist. en dan staat er nog een attractie die ik al jaren eens wil zien. namelijk “The Play-Boy” bidule maar goed dit mag de pret niet bederven! er stond genoeg op de kermis! kijken jullie mee? 😀 Owja voor de mensen die de kermis willen bezoeken, Er staan een paar zaken op de Tyndale Parking. Dit door werken op het normale plein. Zeer jammer dat ik hier niets van heb gevonden.. pas toen ik thuis kwam zag ik het op iemand zijn facebook pagina. 😢 De kermis is lopende van 07/05 tot15/05 nog niet posten aub, er komt nog meer.
Ruben-kermisfun Daar zien we de V maxx al, eindelijk een Fabbri booster in België Het was vandaag de jaarmarkt en andere randactiviteiten, Hierdoor was de kermis al vroeg open en liep alles wat op zijn einde. De waterbals zijn zelfs al gesloten! Voor mij de eerste keer in booster maxx, Wat ging deze snel 🤯 Het was vandaag druk geweest, de scholen zijn special gesloten voor de jaarmarkt. en dat kon je zien aan de bezoekers! nog niet posten aub, er komt nog meer.
Maurice Micha Wat ziet die breakdance er uit zeg. Vandaar de naam van deze kermis, speciaal voor iedereen die deze Breakdance heeft moeten aanschouwen en daar verdrietig van is geworden… 😉