PieterRJ VerwijderdeGebruiker 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nee hoor, kom gerust langs. Heb voor dat virus een aangeboren afweer😉🤣🤣 En daarbij, altijd gezellig als je ‘eventjes’ langs komt😉 nou tot morgen dan maar, ik ga dan een stuk fietsen en meestal kom ik wel in Best uit. Moet ik wat voor je meenemen?
adela Joseph ik heb willen weten of ze verschilend zijn tussen die twee lijstjes, en ik zie eerste. misschien niet verschil, maar … king op Paleisring en Heuvel ring? weet iemand wat het is? oja en Toren ho heuvel….
FlyingTimo Joseph is dezelfde als die ik vorige week al online had. Als mensen exploitanten bij de attracties weten houd ik mij aanbevolen 👍🏻 adela geen verschil. “King” is een attractype om een funhouse mee aan te duiden.
[verwijderd] Joseph Ligt het aan mijn firefox, of wordt die lijst niet helemaal netjes geladen? Sowieso mag die site volgens mij wel wat meer liefde ontvangen. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
MutselMirella In het locale krantje komen langzaamaan ook de eerste berichtjes voorbij. 😎 (Nog twee weken, we tellen af!)
GhostRiderPeter [verwijderd] Ze houden er aparte namen op na daar in Tilburg, De Air Race Bungee noemen ze Sling en die staat op het Spoorplein 😉 En ja wat een uiterst sneue site voor een kermis van dit formaat en allure…..
LimBrabo-Wim Ik las zonet bij de Duitse “buren” dat er al een transport van de Laser-Pix in Crange staat, is dat een slecht voorteken?
Joey013 LimBrabo-Wim zal wel raar zijn.. Cranger kirmes begint pas een week na Tilburg.. Maar zou me niks verbazen.
FlyingTimo soms wordt ik een beetje moe van de roddeltantes. Kijk gewoon even bij de attractie op facebook en laat het verzamelen en overrijden van transporten aan de ondernemer over ;-)
Discosmash-Leo FlyingTimo leuke zaak, heb hem op de Crange kermis een keertje gedaan Leuk om te doen samen met je partner, lekker fanatiek word ze dan, want er wilt toch iemand de winnaar zijn?😀
LimBrabo-Wim FlyingTimo ik ben een van de gelukkigen die geen gebruik maakt van de “diensten” van Fakebook.😎😋
FlyingTimo LimBrabo-Wim fair enough - in dat geval kan ik je laten weten dat we van de exploitant zelf weten dat ze niet in Herne blijven hangen, maar toch echt doorrijden naar Tilburg 😄 😆
Kevin-KJP FlyingTimo kunnen alsnog daarblijven, want kan makkelijk de 2e laser pix zijn die naar Tilburg gaat 😉 tenminste als de 2e gereed is haha