FlyingTimo PieterRJ ik ben persoonlijk benieuwd wat die “muziekexpress” gaat zijn. Die rups uit Nederland, of bezoek van de oosterburen.
Joordi De dubbele zaken vallen dit jaar (gelukkig!) mee 😀 Best een mooie verpachting en leuk dat er uiteindelijk toch een reuzenrad komt.
Kevin-KJP Toch nog een reuzenrad voor Tilburg zo te zien,, ben benieuwd welk rad. Verder toch leuk lijstje.
Ralph2003 Een mooie verdeling ook wat betreft de pleinen. Er is nu niet een plein waarvan ik zoiets heb van die sla ik over en dat had ik wel eens met het Koningplein en het Besterdplein. Opvallend vind ik wel de plaatsing van de Aeronaut zo achteraan op de Broxlaan zoals iemand hier in dit topic al aangaf. Een zaak met deze uitstraling en omvang had ik toch eerder op een A locatie verwacht zoals op de plaats waar nu de Thriller staat. De andere 2 toplocaties zijn gegeven aan Airborne en Freefall Extreme.
Joey013 Ralph2003 dat doen ze waarschijnlijk om daar een eyecatcher te zetten zodat mensen de Brokxlaan niet overslaan. Ze hebben de Brokxlaan paar jaar geleden ook geprobeerd en daar liep toen niemand heen omdat er geen eyecatchers stonden en mensen wisten niet dat je een rondje kon lopen. Afgelopen jaar MOEST je verplicht de Brokxlaan op dus mensen zijn nu ook bekend met deze route en het liep ook lekker vorig jaar, volle zaken (Jumper en X factory etc.) Dit jaar zonder verplichte looproute maar wel de Brokxlaan met paar eyecatchers en toppers, hopen dat de route aanslaat.
FlyingTimo Ralph2003 Een zaak met deze uitstraling en omvang had ik toch eerder op een A locatie verwacht Er zullen in toenemende mate ook mensen vanuit het inmiddels vernieuwde station vanuit die richting de kermis op lopen. De locatie is daarom ook een echt startpunt van de kermis aan het worden en dus ook een A locatie. De weg er naar toe heeft voortaan ook volwassen vermaak ( breakdance, jumper ed.) en in tegenstelling tot wat er met de Besterd aldijt gebeurde na 21u in de avond, geef ik het met deze opstelling toch wel een goede kans.
Keithrides Welke muziekexpress zou het moeten zijn wat er gaat komen? Verder een mooie lijst voor Tilburgse begrippen, maar mis wel nog toppers als een Shake R5, Ghost Rider, Air en dergelijke
PeterCenturion Daarvoor in de plaats heb je wel zaken als Toxic, Propeller en Pandora. Ik zie dat gemis niet zo. De kermis vernieuwt zichzelf continue…
Ezra PeterCenturion Nou moet ik ook wel zeggen dat ik minder snel naar een kermis toe ga in de regio. De thuiskermissen zijn leuk, maar ik heb alles al gezien en gedaan. Ik spaar liever eventjes om op ontdekkingsreis te gaan in België of Duitsland
adela PeterCenturion maar het is totaal niet zeker of pandora komt,of vel? want als ik het goet weet, die is nu in fabrikant. Of al niet?
corwin PeterCenturion echte toppers kan je die zaken ook niet meer noemen. dat zijn zaken die je het hele jaar op de nederlandse kermis kan bewonderen
adela ik lees goed? twee vr? ik ken die van stroucken, en die is super ook voor mij, want er is veel geluiden, maar die twee? wat is dat precies? is het hetzelfde als die van stroucken? of?
adela Jordvanroij ik hoop dat vel, want hij is er lang genoeg. En dan, het is mijn belangrijkste attractie voor dit jaar in tilburg.
Kermisfan-Olaf corwin voor ons als liefhebbers en hobbyisten misschien niet zo omdat we wekelijks naar kermissen gaan, maar veel mensen bezoeken hooguit 1 of een paar kermissen in een jaar. Voor hen is die beleving toch wel iets anders. En een kermis wordt niet opgebouwd voor alleen wat kermisfanaten 😉
FlyingTimo Het is hetzelfde als de Efteling een achtbaan gaan bouwen: de liefhebbers vinden het niet spectaculair genoeg, maar er staan vervolgens wel iedere dag rijen van een uur door de reguliere bezoekers 😄