Patrick-PDHmedia Deze voorjaarskermis is van 4 t/m 8 mei 2022 a/d Bremstraat in Den Helder. Je vind meer foto’s en video’s van deze voorjaarskermis op www.pdhmedia.nl
PieterRJ Wat een - op zijn zachts gezegd - bijzondere locatie. Ik zag dqe advertentie een paar weken geleden, dus het dat het een foutje was… niet dus
PeterCenturion Het is een parkeerplaats aan de rand van de stad. Zonder echte horeca in de buurt (alleen een snacktentje volgens mij) en dat is het dan wel. Maar het is wel aan de rand van een grote woonwijk. We zullen zien of het publiek deze plek zal vinden.
PieterRJ PeterCenturion het is de parkeerplaats van een voetbalclub. Snacktentje is al jaren gesloten. Van de week eens kijken
Wim Als er activiteiten komen in de kantine van FC Den Helder, dan denk ik dat ze er ook van kunnen profiteren. Ik neem aan dat ze niet zomaar een kermis laten plaatsen op hun parkeerplaats?
PieterRJ Wim Parkeerplaats is gewoon openbare weg van de gemeente. Is geen eigendom van de voetbalclub. Voor jou: de parkeerplaats bij HCSC of Zeemacht is ook niet van de vereniging. Deze voetbalclub heeft dus geen belang/baat bij de kermis. En zaterdag zijn er amper wedstrijden, alleen zo dag 2 middagwedstrijden alleen die bezoekers zijn wellicht geen kermispubliek
PieterRJ Er was niet veel te doen in de stad vandaag. Slechts één buurthuis was geopend en daarom leek iedereen wel naar de kermis te gaan. Een 2e kermis in Den Helder. Vroeger standaard, nu voor het eerst sinds jaren weer een poging. Met 2 grootvermaak, 2 kinder attracties, 4 koedeningspelen en 3 verloopkramen nu niet echt een superaanbod op voorhand. Zeker als je je bedenkt dat er nergens horeca is en ook in de weide omgeving geen middenstand. Letterlijk midden in een woonwijk een uniek concept Maar toen ik er aan kwam kon ik al bijna nergens mijn fiets kwijt. Wat een drukte. Ik zag mensen in rijen bij een attractie staan en wa heen op de verkoper. Leek wel alsof men blij was dat men weer naar buiten mocht. 2e kermis mag van mij blijven, alleen hopelijk wel op een andere locatie met een groter aanbod. Genoeg bla bla, foto’s: Tarzan van ons wilde zijn krachten wel eens meten… 50 punten… hij kwam amper bij de bal 😂😂😂 Leuke schermachtergrond…