Alex Kan me herinneren dat er een aantal toch aardig “geprofiteerd” hebben van de Megakermis in Uden als er samen met het “HetKermisForum” wat te halen viel.
Dan ben ik dus een profiteur? En moet ik de huidige lijst maar geweldig vinden terwijl die dat niet is ten opzichte van die bewuste edities? Neuh dus niet.
De meeting werd aangeboden door kermisteam Uden en HKF zorgde voor de deelnemers/profiteurs, kosteloos, gratis, prachtig toch.
Ergere profiteurs waren de themeparkers bij de meetingen in Best, toen de bijdrage voor deelname hieraan nog 1€ was, was de inschrijflimiet van ik meen 60/70 personen in no time vol, en daarvan 90% door de pretpark leden die normaal een kermis niet aankeken. Toen het wat meer werd dan die luizige euro was het ineens gedaan met die groep en bleef een klein groepje kermisclubbers over, waarna de meeting een stille dood onderging.
Wie waren er nou profiteurs he 😉
VerwijderdeGebruiker AMEN!!!
En nu is er werkelijk van alles mis met deze kermis en is het grote afzeiken begonnen.
Afzeiken nog wel, geef gewoon mijn mening over het aanbod en de manier van aankondigen en dan past wat mij betreft het woord Mega er niet (meer) bij.
Dus, nee dit jaar echt geen bezoek aan Uden meer, geen meeting, niks gratis wat moet ik er dan he 😉 Ga wel elders profiteren waar het wel Mega is en ook grotendeels gratis zou kunnen zijn maar tja ik stap nergens in he 🙂