Discosmash-Leo Hallo, mijn naam is Leo Rijfers ik ben per 1 Januari 2019 gestopt bij de Brandweer en heb nu prepensioen, dat is ook de reden dat ik weer mijn hobby opgepakt heb het bouwen/verbouwen van miniatuur auto’s schaal 1:45. Op het ogenblik heb ik een verzameling van Brandweerauto’s, maar ik wil nu ook kermisauto’s vooral de oudere modellen nabouwen, zoals ik ze in mijn jeugd voorbij heb zien komen. Ben begonnen met de DAF 2600 van de firma H.F. Ockers die vroeger bij mij in Alphen aan den Rijn op de Koninginnekermis gestaan heeft. En heb goede herrineringen aan de DAF DO van Tommy Boesveld Sr, als kleine jongen fietste ik naar de Gouwsluisseweg in Alphen waar de combinatie stond met de middenbouw erachter, van de eerste Polyp in 
Loopie-Jeroen Welkom en t zijn mooie modellen,keep up the good work.nu nog een bouw reportage is altijd interessant om te kijken in een andere keuken.
Discosmash-Leo Hoi Loopie-Jeroen, dat is nog niet zo gek, de volgende keer ga ik de bouw reportage zeker doen
MutselMirella Top! En wat @Loopie-Jeroen zegt, een bouwreportage is altijd fijn om te volgen, zeker in de wintermaanden. 🙂
Bart Heel gaaf! Alleen de schaal keuze vind ik apart. Ik neem aan dat de cabines en dergelijke van 1:50 modellen afkomstig zijn.
Discosmash-Leo Bart klopt Bart, de ene cabine heeft 1:45 de ander 1:50 en daar moet je ook op inspelen
Mischa58 Welkom Leo! en je komt even lekker binnen ook met je supermodellen. In (min of meer) deze schaal heb ik ooit ook kermismodellen gebouwd. Ik zag je DAF DO op facebook al voorbij komen en ook hier de opmerking; die middenbouw moet er ook komen! (als er van je brandweerwagen modellen ook eigenbouw of aanpassingen zijn gedaan wil ik die ook wel zien! Ik denk dat dat uitstapje hier best een keer gemaakt magworden)