Richard-Grunn BramJansen Ik had de Airborne wel verwacht in Geleen. Maar ondanks dat, wel een hele mooie lijst.
Martijn-maramsp da’s lang geleden zeg, dat ik de rue de paris heb gezien. Reist deze niet meer zoveel? Of heb ik pech gehad?
Ezra Martijn-maramsp heb deze in corona tijd idd ook niet gezien of voorbij zien komen. Mss 2 jaartjes in de schuur gestaan?
Kevin-KJP Martijn-maramsp punt-sloots heeft alleen met hun pizza gereisd de afgelopen 2 jaar 😉 dus mooi dat de Rue de Paris ook weer de kermissen op gaat
Giodinho Peter Van welke Facebook pagina heb je dit? Kan namelijk niets vinden.. Verder ben ik benieuwd of er misschien nog een verrassinkje komt, al ben ik blij om eindelijk weer kermis te hebben na 2 jaar afwezigheid
Eddy Giodinho hier kun je het vinden. https://www.facebook.com/106186871672191/posts/319076960383180/
BramJansen Giodinho Ja is ook moeilijk te vinden. De pagina wat ze meestal gebruikte, word door een of andere reden niet meer gebruikt. Zelf verwacht ik ook een verassing, hier is Geleen goed in!