RoodwitterJeroen Toch mooi dat er weer een dergelijke attractie op de Nederlandse kermis te vinden is, volgend jaar. Komt de diversiteit van het aanbod ten goede. Persoonlijk vindt ik dit een attractie die echt kermis uitstraalt. Succes aan de fa. Thomassen-van der Donk komend seizoen!
PeterCenturion Ik hoop dat het aanslaat, maar het verleden heeft helaas anders aangetoond. We zullen zien.
Xxldasoriginal-Melvin Martijn lijkt er wel veel op al lijkt het dat de uitschuif gedeelte (blauwe er net iets anders uit gaat zien. denk wel dat als ze hier kermissen mee gaan doen die niet al te groot zijn (weinig concurrentie) er mischien best wel mee te verdienen valt.
MutselMirella Top! Ik blijf fan van een mooie Wellenflug… om te kijken dan he, want zweven voor mij betekent zelden veel goeds..🤢😉 Ik hoop dat het Nederlandse publiek hem goed gaat vinden, maar helaas denken veel mensen nog steeds dat het een kinderzaak is… 🙁
GhostRiderPeter MutselMirella Kijk eens in duitsland dan wat er het merendeel in zit 😉 Juistum kleine kids en papa en mama en opa en oma 😁 Alleen snappen ze dat hier niet, ben er dus ook bang voor dat het voor de 3e x niet aan zal slaan….
Xander Leuk dat het weer geprobeerd word met een wellenflug. Alleen hoop ik nu dat ie langer blijft reizen. Succes
Koen Je moet met deze spullen echt voor een appel en een ei de plaatsen bij elkaar krijgen om het rendabel te houden want helaas ziet het Nederlandse publiek deze zaken niet zitten.
Youri Tourplan: 17 juli t/m 26 juli Uden 31 juli t/m 9 aug Eindhoven 13 aug t/m 19 aug Oss 21 aug t/m 26 aug Oosterhout 28 aug t/m 1 sept Nederweert 18 sept t/m 27 sept Terneuzen 3 t/m 11 okt Echt 16 t/m 21 okt Sittard. Bron: Facebook el Mundo
Joordi Er zijn een aantal foto’s naar buiten gebracht van de huidige vooruitgang: Meer: https://themeparkfreaks.eu/2021/01/el-mundo-wordt-nieuwe-zweefmolen-voor-nederlandse-kermissen/