test_gebruiker Even testen van je hebt geen permissies om te doen door staf. Deze gebruiker is een test gebruiker voor ons om als forummer zaken uit te proberen. Nu geen foutmelding….
Patrick Heren ik heb de cache gewist van het forum. Ik kreeg dezelfde melding met test_gebruiker tijdens het scrollen. Na de cache wis niet meer, er bestaat kans dat je opnieuw even moet inloggen. Hopelijk werkt het dan zonder foutmelding en anders wordt het verder zoeken.
MutselMirella Eddy Het nadeel is dat je dan maar één foto ziet hier, terwijl ik juist mijn hele album wil kunnen delen. @Maurice Ik werk idd vanaf mijn laptop en niet vanaf mijn foon.
Patrick Volgens mij wil je dit? Dan is de link (zonder spaties) https:// m.facebook.com/Mutselfotografie/albums/998702610490541
MutselMirella Patrick Dat is precies wat ik wil! 😎 Alleen hoe kom ik aan die link?? Waar vind ik die op facebook? IK kom er vooralsnog niet echt uit…
GhostRiderPeter MutselMirella In de adresbalk van je browser Mirella 😉 Juiste album aanklikken op Mutsel Fotografie en dan de link in de adresbalk copy/paste
MutselMirella GhostRiderPeter Alleen dat deed ik, en dan kreeg je die vorige link te zien… Dus ik moet toch iets niet goed doen haha. zucht 🤦♀️
MutselMirella Ander album als ultieme test: EDIT: het lijkt te werken, dus weer een probleem opgelost! 😂