Na 4 jaar geen kermis meer te hebben bezocht buiten het dorp vond ik het eens tijd om eens op pad te gaan. In 2018 was Hoorn mijn laatste kermis die ik buiten het dorp bezocht, 2019 stond in het teken van mijn verhuizing naar een nieuw huis, dus ik had geen tijd meer voor kermis, aan het eind van 2019 had ik het plan om mijn oude hobby maar weer eens op te pakken. Helaas kwamen in 2020 en 2021 corona om de hoek kijken. Omdat ik niet echt veel zin had om besmet te raken dus die 2 jaar ook maar kermis aan mij voorbij laten gaan.
Ondanks dat corona nog niet helemaal weg is, maar het wel weer een stukje veiliger is heb ik vandaag eindelijk weer een mooie kermis bezocht. Bij de ingang van de kermis merkte ik dat ik wel even moest wennen aan de mensenmassa. Blijkbaar dachten veel mensen hetzelfde als ik, het was stralend kermisweer 🙂. Aangezien ik al een aantal jaren niet meer zo veel kermis heb gezien waren een aantal attracties voor mij nieuw. Denk aan het reuzenrad, El Mundo (wat een prachtige zaak is dat zeg!), Dance Jumper, Projekt 1, Power Surge en de Huricane. Bij een 2e ronde nog even een ritje gedaan in de Turbo Polyp om te kijken of ik nog tegen het draaien kan, het antwoord is, gelukkig, ja 😃. De sfeer was goed en het smaakt weer naar meer. Hieronder enkele foto’s.
Op naar de volgende kermis!