hoi, PeterZeeland
“Tot voor kort was ik in dezelfde situatie,ook bij mij ging er geen beugel meer dicht , en ik ben dan ook wel eens geweigerd,en daar ben ik naderhand wel blij mee want veiligheid voor alles.”
ik denk dus dat jij heel goed kunt begrijpen, als ik zeg, dat als ik op de attractie gaat, dan let ik heel op, om mijn beugels heel goed te vasthouden, en ik ben af en toe bang, dat iemand op mij vergeet,en dan mijn beugels blijft openen.
En dat alles met mij gebeurt ook denk ik daarom zeker dat ik blind ben, dus ik kan niet zijn hoe en wat.
dus ik voel me steeds beter als ik het weet dat de attractie tussen beugel en zitplaats nog iets heeft. bijvoorbeeld als sound machine, toxic of pover surrge. die 3 attracties hebben ze een gordel nog.
Het best voor mij is, als ik ergens ga zitten, en een paar sekonden laat is bij mij iemand, wie mijn beugel dichtgaat.
En dan duv ik van onderkant naar boven die beugel met mijn handen, of het heel goed vasthoudt.
en laat je mij maar een persoonlijke vragen te hebben, en als jij wilt, kun jij ook antwoorden.
jij schrijft:
“bij mij ging er geen beugel meer dicht”
waarom heeft jou zoiets gebeurd?