Eclipse-Randy De lijst: Aeronaut - Hoefnagels Apollo 13 - Küchenmeister Autoscooter House Party - Weber Break Dance - Bruch Crazy Beach Monster - Hoffmann Europa Rad - Kipp Mr. Beat - Schaak Musik Express - Schoeneseifen Pandora - Denies/Kipp (Premiere) X Force - Klinge Nessy - Markmann Villa Wahnsinn - von Olnhausen Wilde Maus - Barth Big Bamboo - Hempen Bron: organisator op Facebook http://www.volksfest-koeln.de/
Martijn-maramsp Goeie line up. Helaas iets te ver duitsland in voor mij, maar ik hoop die Pandora zeker een keer tegen te komen. Lijkt me een geweldige machine, welke ook geschikt is voor zwakke magen, desondanks de overslag 🙂
John67938 Martijn-maramsp ver?;val toch wel mee als je naar Stuttgart wil is keulen veel dichterbij, en voor mij is het maar 3 uurtjes reizen met de trein en dan woon ik nog in zuidwesten . Sneek was nog langer 4,5 uur
Martijn-maramsp John67938 Naar stuttgart ging ik sowieso al. Reisje naar europa park toevallig in de laatste week van stuttgart. Dus daar ben ik dan al 🙂
Danny Erg benieuwd naar de Pandora! Ook de Crazy Beach Monster blijft een uniek exemplaar die je niet veel ziet 🙂 Trouwens mocht het kloppen met de datum in de titel is het wel erg opvallend dat de kermis een anderhalve maand duurt. Had Maart niet April moeten zijn?? 😆