Michaelkermisliefhebber Het was gezellig druk gister middag in het Westerpark! Er staat een mooi divers aanbod aan attracties ook. Prima vermaakt gister! Zie hier de video compilatie:
GhostRiderPeter Michaelkermisliefhebber Bedankt voor het filmpje 😉 Ben geen fan ervan, maar het was de moeite waard om te bekijken. En met de No:1 breaker van de Poorter waar het een feestje is om te kijken en te luisteren 🙂 Top dat die weer terug is en het hoognodige onderhoud heeft gehad, chapeau voor de Poorter 🙂
VerwijderdeGebruiker Grandjohn Grandjohn [quotqHier nog wat mooie foto’s[/quote] Inderdaad! weinig die je dat na doen! 👍 Prachtig weer daar trouwens! Je ziet het voorjaar aankomen en de narcissen in bloei komen. Hopelijk blijft het weer zo goed!
Distroyer-ashwin VerwijderdeGebruiker Ik houdt niet zo van narcissen. Zeker bepaalde soorten niet. Maar van een mooi bloemetje kan ik echt genieten. Evenals van een kermis in de mooie zonneschijn
Kevin-KJP Gisteren ook een bezoekje gebracht aan het Westerpark in Amsterdam, waar een mooie kermis staat. Zo was de uitschieter voor mij toch wel de Break Dance van de Poorter die ik hier voor het eerst onder de Poorter tegen kwam. Natuurlijk ook de Thriller van Lemmerman, Spinning Coaster van Buwalda en het Fire Department van Ordelman waren deze middag goed in trek. Eigenlijk draaide alles wel lekker goed vol tijdens mijn bezoekje. Maar wat wil je met het lekkere voorjaar weer wat we dit weekend hebben gehad. Maar laten we snel naar een selectie van mijn kant gaan van de plaatjes van gisteren. ENJOY..!! Gelieve nog eventjes wachten met posten, komt nog een 2e deeltje
Kevin-KJP We gaan nog even door met deeltje 2….. De complete 92 foto’s tellende reportage weten jullie wel te vinden 😉 Volgende halte de voorjaar kermis in Helmond 🙂
Ralph2003 Kevin-KJP Een beetje late reactie maar bedankt voor deze prachtige plaatjes. Kijkt altijd lekker weg deze series. Welke camera gebruik je als ik vragen mag?
Kevin-KJP En het laatste beeld van mijn kant, een offride van de Break Dance van de Poorter die iedere rit goed vol zat, en waar van iedere rit wel een feestje word gemaakt. ENJOY..!!
Erik1968 Leuke foto’s!! Zou zweren dat je op 1 van de foto’s toevallig nog een bekende Nederlander hebt gefotografeerd. Die man bij de barbershop lijkt verdacht veel op Cees Geel