TonnieR zijn mooie foto’s Eric van wie is die andere schommel en is dat ook kmg of copy?? ervan en zitten wel bijzondere zaken bij maar ook veel dubbele……
LimBrabo-Wim Mooie foto’s!! Van wie is dat rad?? Van Hendriks-Hinzen? Onder wie draait die Apollo 13 booster die was toch verkocht (Küchenmeister) in Duitsland, of is dit een tweede exemplaar?
adela adela ik heb 30 fotos willen opnemen, maar ik weet niet of mij heeft gelukt? hebben ze alle 30 opgenomen?
adela PeterZeeland oops, ik weet het niet waarom. misschien die 10 is groter dan kan ik hier opnemen, of zoiets? okee dus tenminste 20.
adela hier kunnen jullie alles kijken. ook fotos en ook videos. het is publiek, dus allemaal kan het zien:
adela Martijn-maramsp niet zo helemaal. uit mijn stad Galanta via bratislava en verder een beetje meer dan 5 uur met de trein.
VerwijderdeGebruiker Er gaan maximaal 20 foto’s in 1 post. Was ik met het beginnen van dit topic achter gekomen
Martijn-maramsp @adela Inderdaad nu je het zegt. Ik heb even op google maps gekeken, en het is verder weg dan dat ik dacht.