Grandjohn Gister bezochte we de ijsselhallen er staan wel leuke zaken o.a Techno Dance Break Dance Firebal (Powerdance Wip ) Cocoon Rups baan
Martijn-maramsp Hallo! Tweede stop, de kermis in de IJsselhallen. Hier stond echt een goede kermis opgesteld met voor mij de absolute highlight Techno Dance. Deze ben ik echt al jaren niet meer tegen gekomen. Verder met de Fireball, Coccoon van Boers, Breakdance van Sipkema, Walking Waterballs en de Power Dance mag je van een zeer goede indoor kermis spreken. De ritten van alle grootvermaak zaken waren ook nog eens dik in orde, dus wat mij betreft zeg ik: Volgend jaar weer! Echt een goede kermis dit! 33 foto’s
Ronald Martijn-maramsp Volgend jaar gaan de IJsselhallen op slot, bij mijn weten. Maar buiten dat, zo’n succes is deze kermis niet.
Martijn-maramsp Ronald Klopt inderdaad, nu je het zegt. Ze gaan aan de andere kant toch een ziggo dome achtig iets bouwen? Maar goed, denk dat deze kermis zo slecht bezocht wordt vanwege te weinig promotie. En ook omdat de kermis in de achterste hallen staat als je binnen komt rijden, valt het ook niet erg op. Echt jammer, want er staat voor een indoor kermis echt een geweldige line up.
RollingBear-Rens Ook even langsgegaan, en inderdaad deze kermis heeft weinig succes. Ondanks er genoeg en verschillende zaken stonden opgesteld, waren er zo goed als geen mensen binnen. Totaal geen sfeer. De voorjaarskermis die voorgaande jaren buiten op het turfmarktterrein werd georganiseerd, was altijd een stuk drukker. Zeker `s avonds met de jeugd. Vraag me af waarom nu plots een kermis op locatie Ijsselhallen, de meeste inwoners zijn hier ook niet van op de hoogte. Neem aan dat men volgend jaar niet terugkeert gezien de enorme tegenval.
Ronald RollingBear-Rens De Kermis op de Turfmarkt komt ook nu gewoon weer van 1 tm 10 April organisatie Hinzen.
Kermisfan-Olaf Hier nog wat achterstallige foto´s van mijn 1e kermisbezoek in 2022, Zwolle IJsselhallen. Voorheen was het vaak de kermis bij de Americahal in Apeldoorn. Die was natuurlijk veel meer ingeburgerd dan deze maar het is jammer dat er buiten niet iets van een groot kermisbord o.i.d. stond of iets anders wat de aandacht trok. En dan heb ik het nog niet eens over attracties, wat misschien niet mocht? Maar al met al was ik blij weer op een kermis te zijn.
Ronald FredUniverse Dit was op moment van plaatsen de info die ik had van de organisatie. Dat dit later is gewijzigd is een ander verhaal.