DirkJeroen Normaal gesproken zijn er rond de kerst veel circussen in ons land! Daarom nu wat foto´s van Circus renz uit 1983 tot en met 1986.
DirkJeroen PeterCenturion Klopt W. Brinksma doet met de molen de kermis in Soest en een kerstmarkt. Hij reist verder met Pusher en een container met diverse automaten spellen.
DirkJeroen De Condor op het Malieveld in 1987. Ik denk dat Schmidt de exploitant was. Foto genomen binnen jaren 90 op het NS plein in Tilburg
DirkJeroen In 1987 stond er ook een Duitse wildwaterbaan in Den Haag [ Meer foto´s van de Eurocoaster die 20 jaar geleden zijn premiere beleefde. Nog wat foto´s uit Duitsland
Jonathan @DirkJeroen: Ik ben op zoek naar foto’s van de Wildcat rollercoaster Super8 die in de jaren 80-90 gereisd heeft met K. van der Honing. Ik ben getypt dat jij hier ooit foto’s hebt van gepost op het oude Themepark.nl. De vraag komt er omdat er een vermoeden is dat de Wildcat rollercoaster die opgebouwd gaat worden in Attractiepark Rotterdam, mogelijk deze zou kunnen zijn. Kan je mij hiermee verder helpen? Alvast erg hard bedankt!
DirkJeroen Jonathan Ik zal voor je kijken. Eigenlijk weet ik niet welke baan je bedoelt maar ik zal binnenkort kijken wat ik heb aan achtbanen uit die jaren.
Richard-Grunn DirkJeroen Mooie foto,s van een mooie tijd. En dat er nog vele mooie foto,s mogen volgen.