Xxldasoriginal-Melvin Hamtaro-Youri schijnt nu inderdaad definitief naar Mellors te gaan. De laatste kermis zou overigens Aken zijn.
Alex Xxldasoriginal-Melvin Was er na de afzegging in Stuttgart sprake van niet definitief dan? Er gaat nog meer naar Mellors, definitief of niet. Hoe hoger de toren, vanuit Europa zie je de zandbak toch niet. 😆
Xxldasoriginal-Melvin Als ik zo duitse forums lees zou deze nieuwe zaak van fabbri group naar duitsland gaan.
Vincent De eerste In Control wordt van Denies Kipp. Eigenlijk was de premiere voor juni gepland. Nu is alles onzeker
Ezra Interessant, vast geïnspireerd op die Franse Jumper, alleen kan deze wel 360 graden draaien. Ben benieuwd!
Micha Ezra volgens mij is dit meer een evolutie van een heel oud model van huss(kom even niet op de naam)
Ezra Micha Die vergelijking kan ook nog, was niet bij mij opgekomen omdat dat meteen een zeer zeldzame zaak is… 😛
Oeteldonker-Frank Ik vind deze zaak veel weg hebben van de century 2000, die draaide ook met dezelfde beweging van de armen die om en om omhoog gingen, alleen had deze vaste gondels i.p.v. deze bewegende gondels.
DannyR Ik hoorde dat de Cocoon rups is verkocht aan een andere rups bezitter. Die zijn rups heeft verkocht aan een autoscooter baas die zijn scooter weer heeft verkocht.
Niels DannyR Ik hoorde dat de Cocoon rups is verkocht aan een andere rups bezitter. Aan Boy Boers toevallig? Die was al bekend bij en met de Rupsbaan van Harrie Lutgens. Zou Harrie met pensioen gaan?
Kevin-KJP DannyR de Autoscooter was verkocht aan van Tuyl en die hebben hem weer doorverkocht aan buitenland waar die inmiddels ergens is 😉 Of Rademaker de speedway heeft gekocht kan ik niet vertellen want dat weet ik niet
DannyR Kevin-KJP oké. Dat kan natuurlijk ook..Ik zeg alleen hoe ik het hoorde. Daarom staat het ook in de geruchten topic 🤪