Micha Jeroen-Geroniemo dat blauwe gebouw rechts was een hele kleine inkeping in gemaakt omdat 1 steun anders net niet paste. Met eigen ogen gezien. Heel misschien nog ergens een foto van op een oude pc, zal van de week eens zoeken
Vincent De Flipper van Hinzen zou volgens de geruchten na enige jaren hier op de reis ons land verlaten.
Hamtaro-Youri Mijn duits is van een dramatisch niveau maar bij de buren van het Kirmesforum lees ik iets over een comeback van de Airwolf onder Weber, is dat serieus??
RoodwitterJeroen Hamtaro-Youri Er wordt flink gespeculeerd op kirmesforum.de over een eventuele Come Back van de Airwolff onder Thomas Weber. Maar voor het topic staat “nicht bestättigt” oftewel niet bevestigt. Ook is deze attractie nog nergens opgedoken in de verpachtingen. Zou mooi zijn als deze mooie Mondial Inferno weer op reis gaat, maar voorlopig lijkt het meer een gerucht dan waarheid.
GhostRiderPeter RoodwitterJeroen Meer een klucht dan een gerucht, ook daar op kirmesforum zitten er een aantal die de lol aan hun kont denken te hebben hangen 😉 Het zou heel mooi zijn als de Airwolf weer zou gaan reizen, maar dit is een gevalletje eerst zien dan geloven 🙂 Wie weet wordt het op 1 april bevestigd 😆
Vincent In Duitsland ook de geruchten dat de Spinning Racer van Bruch de kermis verlaat. En 1 van de Ghostriders zou naar Saoedi Arabië gaan. Welke en of dit definitief is blijft de vraag
GhostRiderPeter Vincent Ghostrider 1 of 2 gaat idd naar Bahrein om daar tijdens de GP van Bahrein te draaien. Zal naar mijn vermoeden een gastoptreden zijn en komt deze wel weer terug. https://www.bahraingp.com/formula-one/off-track-entertainment/off-track-entertainment/ghost-rider
Jonathan Vincent En naar waar zou die dan gaan? Een pretpark? In Europa of daarbuiten? Weet iemand meer van deze geruchten?
Kevin-KJP Spinning Racer van Bruch staat wel verpacht voor Aachen Öcherbend van het voorjaar, maar dat wil natuurlijk geen garanties geven.
Ezra Hoop dat deze in Duitsland blijft. Vind het een leuke baan voor variatie en afwisseling met de normale standaard muizen.
Ron Ben benieuwd. Zou toch wel een gemis zijn op de Duitse kermissen, of Bruch moet met iets moois terug komen.
Alex Van geruchten krijgen velen het soms een beetje te “warm”. Heidi gaat op bepaalde plaatsen de zand Racer vervangen. Ander zaken komen weer terug en/of worden vervangen door andere publiekstrekkers.