Kevin-KJP Hamtaro-Youri hoop wel dat die erbij blijft, want hij is er zeker mooier op geworden bij Bakx 😁
Richard-Grunn Bakx deed dit jaar met de Safari Trip behoorlijk wat Duursma Kermissen. Zal mij niks verbazen dat Bakx volgend jaar ook met de Reactor op Duursma Kermissen verschijnt.
Richard-Grunn Ronald Oke. Vandaar dus dat hij Duursma Kermissen doet. Zou mooi zijn als de Reactor volgend jaar Delfzijl aan doet. Safari Trip stond daar vorig jaar ook. Afwachten dus.
Richard-Grunn Kevin-KJP Weet je ook wie de nieuwe eigenaar van de Break Dance van Hoefnagels wordt?? Wel gaaf dat de Mine Tower weer terug komt.
RoodwitterJeroen Ik las op een Duits forum dat de Ultimate van De Weijer verkocht zou zijn. Weet iemand hier meer van?
RoodwitterJeroen Inmiddels gelezen dat de Ultimate verkocht schijnt te zijn aan Kurt Meisel. Gaat dus nach Deutschland. Iemand die dit kan bevestigen?
Niels Qualified_Peter dat gerucht kan ik met 100% zekerheid bevestigen. Dat gerucht kan dan over naar het feitentopic, mooi! 😁
RoodwitterJeroen Qualified_Peter Badankt voor de bevestiging, Peter. Jammer dat de Ultimate naar onze oosterburen gaat. Hopelijk komt De Weijer met wat mooist terug……kun je dit misschien ook bevestigen, Peter 😀
Niels RoodwitterJeroen Jammer dat de Ultimate naar onze oosterburen gaat. Hopelijk komt De Weijer met wat mooist terug…… Er komt (helaas) geen vervangende zaak voor terug. De Weijer blijft enkel met de Suikerspin en Churros reizen.
Buurman_Jasper Nu Sipkema de Devil Rock van de hand doet; is er ook sprake van dat er een nieuw “speeltje” komt?
Kevin-KJP Buurman_Jasper grote kans dat er wel iets nieuws bij komt, maar zou ook niet vreemd opkijken als dat niet zo is 😉
Ezra Niels Jammer, ben benieuwd welke zaak in Vlissingen zal opkomen, Ultimate was daar en in Renesse toch wel regelmatig te vinden.
Richard-Grunn Is er al iets bekend welke Break Dance Hoefnagels heeft verkocht?? En wie de eventuele nieuwe eigenaar wordt?? Of is en blijft dit een gerucht.
[verwijderd] Richard-Grunn Ik heb begrepen dat dit niet zou kloppen. Dus tot ik iets anders hoor ga ik daar voorlopig van uit. 🙂