DennisvO Youri Daar kan ik zeker al wat mee ja, bedankt. Mochten er nog meer mensen foto’s hebben, zie ik die graag verschijnen, mag evt ook via een PM om maar niet meteen dit hele topic vol te stampen ermee.
MutselMirella DennisvO Een pm fuctie hebben we hier niet helaas. Voor dit soort dingen zou dat wel handig zijn.
Alex Ronald De Quasar is gebouwd door A.R.M. uit de UK. Zocht je de deze? Laat maar, je had `m al gevonden 😃
Ronald Alex hij staat na even zoeken idd nog gewoon bij de eigenaar in de tuin:😂 Maar voor de overige info mijn dank.
Xander Ik heb als het goed is nog foto’s van deze quasar. Deze molen vaak opgebouwd en afgebroken. Staan op de oude computer die zonder stroom op zolder staat Of ie nog kermissen doet weet ik niet.
Koen GhostRiderPeter De hal in Zuidbroek vond ik afgelopen jaar veel gezelliger dan het Martiniplaza. Ben benieuwd wat er allemaal komt
PeterZeeland deze foto’s nam in Putte (NBr) in 2008 , op een zaterdag , wat de gesloten staat verklaard.
Loopie-Jeroen Ik zoek zoveel mogelijk info van de munchener bahn die onder pots heeft gereisd en in de beekse bergen heeft gestaan.liefst ritverloop en foto’s.
Ronald-Tourmanager Loopie-Jeroen Hierbij enkele foto’s: https://schwarzkopf-coaster.net/ESmuenchnerbahnGF.htm Succes.
Distroyer-ashwin Ik ben op zoek naar foto’s in hoge resolutie van deco’s van kermis attracties in Bayern style. Wie kan me hier aan helpen. Gr. Ashwin
DannyR Zijn er al duidelijke foto’s van de Monster 3 polyp die voorheen van Wegkamp was en nu in Frankrijk is? Ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet
Distroyer-ashwin Heeft er iemand duidelijke foto’s van de besturingskasten in de kassa van een breakdance