GhostRiderPeter Jonathan De Crash Test is idd relatief snel weer van de hand gedaan, maar de Bug’s & Bees is al sinds 2004 in het bezit geweest van Martin 😉 Best een poos om een appeltje van D.A.L. in het bezit te hebben. Gelukkig blijft hij in de buurt in Duitsland, en zal daar zeker niet misstaan tussen de daar reizende exemplaren. Wens de Fam. Kaiser er dan ook veel succes mee 🙂
Niels Beiden Break Dance’s van Hoefnagels blijven (voorlopig) in bezit van Hoefnagels. Dat de no.3 zowel Roermond als Amsterdam heeft afgemeld, heeft niet met een eventuele verkoop te maken, maar met het feit dat beiden Breakers SAD-kruizen krijgen en deze zijn nog niet gereed!
RuutR Hopelijk houdt de geruchtenmolen dan ook even op 😉 Mooi dat Hoefnagels blijft investeren in deze prachtige exemplaren 🙂
GhostRiderPeter RuutR en “wij” hier niks meer te lezen hebben? kom op zeg 😉 Eigenlijk wel verrassend dat Hoefnagels SAD kruizen “krijgt” lees aanschaft 😉 Immers draaien die voor zover ik weet althans niet in Duitsland? Wel goed dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwing/veiligheid uiteraard 🙂 SAD heeft het er maar druk mee, en niet alleen voor HUSS breakers 😉
DannyR GhostRiderPeter Sipkema en Koldewijn hebben ze er ook op. Die draaien ook niet in Duitsland. Dus beetje rare redenering heb jij
Youri In 2020 weer op reis: Airwolf, ditmaal onder Weber uit Herford. Ben benieuwd waar we deze zullen treffen, in ieder geval erg leuk dat deze machine een comeback maakt.
Vincent Weken terug was dit gerucht al te lezen op Duitse sites, maar blijkt nu dus waarheid. Ab Sommer ist der Herr der Lufte zuruck
Eddy Vincent als ik het goed gelezen heb, zouden er dit jaar maar 2 tot max 4 kermissen gedaan worden.
MichaelV Toch nog eens de kans om een Inferno in het echt te zien, en dan ook nog eens de bekendste. Benieuwd of ie in de buurt komt! (Düsseldorf/Herne?)
kev077 Dat wordt hoe dan ook een kermis bezoeken waar hij te zien zal zijn (zou mooi zijn als hij in Düsseldorf komt). Hopelijk gooit het corona virus geen roet in het eten.
[verwijderd] Ik was net met een collega aan het chatten, en we kwamen op de Zomerkermis van Dordrecht, en of deze door zou gaan. Tot zover nog een nieuwtje maar ze vroeg wanneer de kermis precies was, en ik ging dus even naar http://www.kermisdordrecht.nl om de data op te zoeken en zag dat ze een nieuwe website hebben. En dat nieuwtje wilde ik wel even delen.
Micha 2 kleine restyles De breakdance van leek heeft het rood vervangen voor blauw op de diamand De speed heeft een nieuw naambord
Joey013 Micha Marc Leek heeft ook de schijf een restyle gegeven! In het midden zwarte vlakken en zwart geel geblokte randen
Micha Joey013 dit was mij inderdaad bekend maar kon ik nog niet op de foto zetten. Moet zeggen dat ik persoonlijk dan ook voor blauw geel gegaan zou zijn
Niels De kantzaak ‘Police Academy’ van De Haan heeft ook een nieuw front in thema. Momenteel te zien in Arnhem.