Eddy PeterCenturion Dus geen oktoberkermis in het Volkspark dit jaar? Jawel, die komt er ook gewoon te staan van 16 t/m 24 oktober.
[verwijderd] Eddy Het Smakenrad Enschede is geopend vanaf 1 oktober voor minimaal twee en maximaal vijf personen. Jammer.. Jammer. 🙂 Maar wel een apart geformuleerde zin.
Eddy [verwijderd] Jammer.. Jammer. 🙂 Maar wel een apart geformuleerde zin. Ik heb de tekst gekopieerd vanaf de officiële website en ook daar staat het op deze aparte manier geformuleerd. Ik heb het geprobeerd aan te passen, maar is dus niet overal goed gegaan.
Alex Heb een heerlijke lunch en high-tea in Den Bosch genoten afgelopen zomer en is zeker een aanrader. Het rad icm de kermis in het volkspark is dan weer iets wat ik niet samen vind passen.
Eddy Alex Het rad icm de kermis in het volkspark is dan weer iets wat ik niet samen vind passen. Tja, ik zou het ook niet weten waarom er besloten is deze 2 verschillende evenementen samen te laten vallen.
LimBrabo-Wim Het kan mekaar ook versterken? Mensen die naar de kermis komen en dan nog ff gauw een borrel/lunch of dinner reserveren (als er nog plek is) of mensen die uit het rad de kermis op gaan.
Alex Micha Onder het motto: steun de kermis of de exploitant…….. lees of zie je bijna geen bericht van een bezoek aan het “smakenrad” van de kermis/attractie liefhebber op de diverse media waarop menigeen z’n aandacht vraagt.