GhostRiderPeter Op de IAAPA Expo Europe te Parijs presenteerde Mondial een aantal concepts. Een paar zijn van de categorie "beter goed gejat dan zelf bedacht 😉 Maar toch nét ff anders en interessant. Het Drifting Car concept vindt ik hier nog het meest originele in. De SuperNova 2.0 of eigenlijk meer 5.0 is wel heel onrealistisch, maar wie weet wat er daadwerkelijk uit voortkomt 😉
Maurice Die Escape ziet er best leuk uit! Al vind ik het aantal transporten wat ze verwachten nodig te hebben nog vrij fors.
Vincent Drifting Car hebben ze jaren terug ook al aangeboden. Escape vind ik wel leuk idee suspended Break-Dance met zwiepende gondels.
MutselMirella Escape zit er idd leuk uit! Zal ook wel een flink kostenplaatje aan zitten, en wat Maurice al zegt, vier transporten is best behoorlijk. Zeker voor de Nederlandse markt. Al zei hij erbij dat het nog steeds in één (lange) dag op te bouwen is…
Hamtaro-Youri Die escape heeft een beetje de bewegingen van een Huss magic die niet omhoog kan. het blijft allemaal wel groot en lomp bij Mondial en ik weet niet of je daar in deze tijd nog heel erg mee gaat scoren
Jeroen-Geroniemo Wie weet waar Kohrmann mee gaat komen na verkoop van de Artistico, die wilde weer een Mondial atractie
Micha Apart dat ze die molen vergelijken met een swingmill terwijl het toch echt lijkt op een opgooi zweef
GhostRiderPeter Micha Eerder een HUSS BeeBee 😉 Maar idd een hyper moderne gooi jezelf op zweef kan ook😁
Lucvangool Hamtaro-Youri Dit lijkt meer voor pretparken te zijn. 6-8 transporten voor zo’n attractie lijkt mij niet rendabel op de kermis.
Maurice Hamtaro-Youri Nog een nieuw concept van Mondial, http://www.mondialrides.com/avalanche/ Goeie genade wat een monster… Ben benieuwd of we die überhaupt ooit in real life te zien krijgen (pretpark of kermis) 😱😉
ChantalP Lucvangool Buurman_Jasper Te veel als je het mij vraagt. Dan ben je 1 a 2 dagen aan het rijden, en dan moet ie nog opgebouwd worden😐 Maar vind de machine wel leuk😋