Vanmiddag even de bus gepakt, en een kijkje gaan nemen in Meijel, waar ze dit weekend kermis mogen vieren. We beginnen bij de Pitstop Autoscooter van Sterrenberg, die we niet vaak tegen komen, maar toch wel gewoon een mooie autoscooter blijft. Ook staat er dit jaar een Polyp in Meijel, de Summer Party Polyp van Eckelboom, die goed vol zat tijdens mijn bezoekje en van elke rit een feestje maakte. Dit jaar staat er voor de kleintjes, de mooie Bootjesmolen van Eeringa, die ik persoonlijk een beetje weggedrukt vond staan achter de Polyp wat wel een beetje zonde is, maar ook hier werd gelukkig nog gevaard. Dan komen we bij een andere grootvermaakzaak, de Star Wars van Swinkels, die je een bezoekje liet brengen aan de ruimte. Met het lekkere weer deze middag, mag wat verkoeling niet ontbreken, en er was dus een heuse Snow Party bezig. Dit blijft een mooi funhouse van Cameron met een leuk thema. Op naar het andere plein in Meijel, waarbij we nog langs de Trampolines komen van Swinkels en de Draaimolen van van Reeken-Verheijden. Natuurlijk mogen een Suikerspin of zakje verse nootjes niet ontbreken, en die kan je halen in Meijel bij familie Hinzen. Zo werd er trouwens niet alleen geracet in Zandvoort deze middag, maar ook bij de KamelenRace van Verwijk. Mocht dat niet genoeg zijn, dan kan je nog schieten voor prijzen, bij de Schietsalon van de Gebr. Tilstra. Een vast gezicht voor Meijel, is een van de Rupsbanen van van Reeken-Verheijden, en dit jaar staat er weer de mooie Laguna. Die het deze middag enorm druk had, wat mij als kermisliefhebber toch gewoon goed doet. Ook mag een wippie niet ontbreken in Meijel, normaal ieder jaar de Safari Trip, maar dit jaar staat de Extreme Trip er, die niet minder populair is hier in Meijel, want ook deze zat telkens goed vol. Al met al een mooie dorpskermis, waarbij er hekken omheen staan, maar dit eigenlijk niet opvallen. Maar het verhaal word weer erg lang, en word wel weer tijd voor de plaatjes dus ik zeg….
ENJOY…!!

Komt nog meer