Kermisfan-Olaf De kermis is al bijna een week voorbij maar vorige week woensdag bezocht ik (na Boxtel) deze, altijd zeer gezellige, dorpskermis in Sint Oedenrode. Een kermis waar de horeca ook een belangrijke plaats inneemt, maar de kroegen waren nu volledig van het zicht op de kermis ontdaan. Ik hoor vaak mensen klagen over kermis en horeca, maar hier hoort dat zeker wel bij elkaar naar mijn idee maar zoals het er nu bijstond zag het er eigenlijk niet uit. De kermis was als vanouds met voor het grootste deel bijna jaarlijks terugkerende exploitanten. Hierbij een inkijkje op deze kermis op de laatste avond (vorige week woensdag) waar ik het op de kermis toch wel eens drukker heb gezien, ook op die avond. Ondanks dat hadden de attracties over het algemeen niet te klagen, zo stond er de traditionele wachtrij bij de Magic Star gewoon 😉 Voor de kroegen had je een vaccinatiebewijs of een negatief testbewijs nodig, die mensen mis je dan wel op de kermis.
Kermisfan-Olaf Excuses voor de dubbele post op het einde… Zag het te laat pas zodat ik hem niet meer kon verwijderen.