PieterRJ Na een afwezigheid van een jaar was de ‘dorper-kermis’ er dit jaar weer. Het draai- en horeca gedeelte was van elkaar gescheiden. Horeca alleen met recente testen… niet voor mij dus (2 vaccinaties vind ik voldoende preventie). Het draaigedeelte stond dit jaar op de parkeerplaats van het winkelcentrum in plaats van op het Loopuytpark (hier zijn ook horecagelegenheden en zo kreeg je een betere scheiding). Persoonlijk minder gezellig, het park heeft bomen, bankjes en andere hoekjes, nu was het een kaal asfaltplein. Wel was het overzichtelijker. De attracties staan hier al 20 jaar vast, geen verrassingen, maar in de kop van Noord-Holland is dat al jaren het geval. Wel nieuwe wagens bij de autoscooter, waarbij ik het idee had dat ze scheef reden… volgens de exploitant kan je er nu beter mee driften. Het zal wel…. Fototjes:
GhostRiderPeter PieterRJ Wel nieuwe wagens bij de autoscooter, waarbij ik het idee had dat ze scheef reden… volgens de exploitant kan je er nu beter mee driften. Het zal wel…. Driftcars op de baan bij van Dam✔️ Zijn speciale wagens met een extra wiel midden onder de achteras, deze wordt geactiveerd vanuit de kassa en dan kun je dus héérlijk driften ermee ✔️ Gisteren in Neuss gedaan bij Grass😂 Is een leuke toevoeging in ieder geval✅ Bij van Dam en Grass maar een aantal wagens ermee uitgerust, bij Isken’s No:1 is heel de vloot ervan voorzien ✔️✔️