Ik was er gisteren ook. Gezellig druk, ik hou er van. Veel volk op de been, niet alleen kijkers maar zeker ook echt bezoekers die de attracties ingingen dan wel spellen deden. Maar toch niet zo druk dat je klem zat… Mooie kermis op drie locaties. Van alles wat. Viel mij op dat bepaalde attracties (Rock & Roll) steeds goed vol zaten of dat ik ze nu eindelijk eens met inzittenden zag. (Hurricane). Kanaalkade is mooi verdeeld met de diverse zaken. Voor kinderen, grote kinderen en familie. Fire Department blijft samen met Heroes City mijn favoriet mbt uitstraling bij de loophuizen. Deze elastiekspringer is ook geweldig.
Zelf heb ik mij beperkt tot een rondje botsauto’s (Speltip 7: stap niet bij je 9-jarige zoon in een karretje, die heeft nog geen verkeersinzicht en je hebt na afloop genoeg blauwe plekken) en een rit Airborne… mooie uitstraling, maar de souplesse van een Maxx is toch fijner… Toxic niet gedaan, puber en 9-jaar zijn geen helden en ik had geen zin om het gezin te laten wachten…
Hieronder foto’s: Zo waar nodig begeleid met tekst:
Ik had de auto onder het winkelcentrum gezet en na eerst uitgebreid in de speelgoed- en sportwinkel te zijn geweest kwamen we buiten en wilden de brug over naar de Kanaalkade. Duidelijk was zichtbaar dat het druk zou zijn. En - nee ik ben geen wappie - als je dit ziet, dan vraag je jezelf toch af waarom een schouwburg of een vol voetbalstadion niet kan.

De Kanaalkade, een mooi lint van attracties:

Zoals gezegd, een van de mooiere loophuizen van het land

Heerlijk druk.

Dit blijft mijn favoriet onder de trampolines. Niet een simpele aanhangwagen met wat ijzer er aan en 4 trampolines, maar zeer mooi aangekleed.

9-jaar had er geen enkele moeite mee en sprong alsof zijn leven er van af hing. De souplesse vanuit het zwembad (salto’s voor- en achteruit) lukte hem nog niet op de trampoline.
Een zeer goed woord voor de medewerker van deze attractie voor de puber in het huishouden. Hij wordt gewoon te groot voor deze attractie maar wilde toch nog zo graag. De medewerker nam alle tijd om de touwen steeds aan te passen en het tuigje te veranderen. Zo kan het ook en daarom de volgende keer weer een bezoek aan deze attractie. Alleen niet voor puber, dit kwam er echt achter dat het niet meer kan…

Niet de mooiste in mijn ogen, maar hij draaide goed zo op het oog. Snelheden werden genoeg afgewisseld en het geluid van de motor blijft heerlijk. (hoewel een Huss no 1 natuurlijk niet te benaderen is)

Wat leuk, mijn ex-schoonmoeder was ook weer van de partij. Heeft ze toch nog passend werk gevonden na al die jaren van het UWV te hebben geleefd!