Kermisfan-Olaf Vanmiddag nog even op de kermis in Rosmalen gaan kijken. Ondanks dat de kermis ingehekt is is er verder eigenlijk geen verschil met een normale kermis daar. of het moeten de (inmiddels bekende) afvalbakken met pijlen die de looprichting aangeven zijn… Hier kwam in de Space Jam weer eens tegen, zie hem niet zo vaak en dat geldt ook voor de 2e breaker van Zuidema. Ook de convoy “Crazy Cars” van de fam. C. Spelbrink zag ik hier voor het eerst na de restyle (voorheen was dat de “Rally” van o.a. Seggers en Bartelds.
DennisvO Micha Rally was gerestyled naar Crazy Garage, inmiddels afgebrand dacht ik. De convoy die hier staat is dus een andere.
GhostRiderPeter DennisvO Dit was inderdaad niet de Rally, deze is door Bartelds uit het buitenland gehaald en was al zo gestyled. Olaf bedankt voor de plaatjes !
RoodwitterJeroen DennisvO deze is inderdaad verloren gegaan tijdens een grote brand in een opslagloods in Oosterwolde Friesland, eind februari 2020.
PeterZeeland Je had in ieder geval beter weer als ik afgelopen Zaterdag , ik kreeg op de locatie een flinke bui over me heen :-(
Kermisfan-Olaf Nu je het zegt inderdaad, Rally was de Crazy Garage. Ik las het laatst op internet over deze zaak, maar dan was dat verkeerd en heb ik het te makkelijk overgenomen.