Loopie-Jeroen Amar de gondel draait mooi soepel,de schommel beweging heb ik nog geen besturingsysteem voor.krijg filmpje er niet 1 2 3 op.🤔
Amar Loopie-Jeroen je kunt proberen een video op YouTube te uploaden en de link daarvan hier te plaatsen. Wat betreft aansturing heeft Abraham Modellelektronik wel een module die ook schommel aansturing aan kan. Je kunt contact met hem opnemen daarover.
Loopie-Jeroen Amar ja klopt, model rides adviseert ook de module van Abraham. Zal tzt wel eens kijken,of hopelijk gaat oer erkenswick dit jaar door zodat ik hem daar ophaal .zit in het filmpje van model rides nog een knikje dat ik eigenlijk niet wil.
Amar Loopie-Jeroen Het “knikje” gebeurt bij het 0-punt en dit is volgens mij ook aanwezig bij de aansturing van Abraham maar ik heb dat zelf niet getest. Je kunt met Abraham hierover contact opnemen (wel in Duits of Engels) en hij reageert altijd wel om je te helpen met vragen.
Loopie-Jeroen Drukddruk gehad,heb hem maar even op de module gestald waar hij ongeveer zal komen te staan.