Kermisfan-Olaf Al weer jaren geleden dat ik deze kermis nog eens bezocht had. De kermis staat tegenwoordig op een andere locatie (ook al voor corona) aan de Vijverstraat. De komst van de Royal King lokte me dit keer weer naar deze kermis en het was dan ook de eerste keer dat ik hem vast kon leggen. Jammer dat ik niet wat eerder op de middag was gegaan, toen scheen de zon nog volop. Tijdens mijn bezoek kregen we nog te maken met een regembui. Maar toch heb ik nog wat foto’s gemaakt, en wat extra van de Royal King bijgevoegd in de reportage.
Ralph2003 Mooie reportage van deze kleine maar toch fijne kermis. Een paar jaar geleden stond deze kermis ook op deze locatie met toen een Polyp. Ik vond het deze keer niet onaardig opgesteld staan. De vroegere locatie was volgens mij alles op een plein. Toen stond er meer vermaak waaronder eens de Sensation en Rupsbaan. Ook was er dit keer geen Cake Walk van Reemer welke hier volgens mij al tientallen jaren op rij staat. Dat was wel opvallend. Voor het eerst de Snow Party tegengekomen. En deze vind ik zeer geslaagd, zowel van buiten maar zeer zeker ook van binnen waar hij dan ook goed vol zit met de nodige obstakels en ook een waterparcours, een trilplaat en een vloerventilator.