Jan-Willem Vreemd dat nog niemand heeft gereageerd.Ik vind het een mooi model geworden.Het is moeilijker als men denkt,om dit zo te maken.Mooie stoere kermisDAF!!!!!
Discosmash-Leo Jan-Willem dank je wel, waarschijnlijk komt het door dat de meeste die op deze site zitten, jong zijn, en deze Hully Gully nooit hebben meegemaakt ☺️
Discosmash-Leo DirkJeroen Op dit moment ben ik bezig met de bouw van de Mercedes LP 2223 van de Autoscooter van M.W. Verdonk, nu heb ik de volgende vraag Dirk Jeroen, Heb jij misschien een foto van de achterkant van de toenmalige chaisenwagen?
erikjohan1707 Prachtig model geworden! Ik heb deze vroeger in Alkmaar gezien toen de kermis daar nog op de niet volgebouwde paardenmarkt stond.
Discosmash-Leo Op dit moment ben ik bezig met de bouw van de Mercedes LP 2223 van de Autoscooter van M.W. Verdonk, nu heb ik de volgende vraag Dirk Jeroen, Heb jij misschien een foto van de achterkant van de toenmalige chaisenwagen?
DirkJeroen Discosmash-Leo Ik lees het nu pas. Volgens mij niet, ik neem meestal foto´s vanaf de voorkant. Ik zal zeker voor je kijken.