Ruben-kermisfun Joepie!! :-) Kermis in je eigen dorp is toch altijd leuk? Terwijl jullie in Nederland genieten van de kermis in Tilburg en Uden. geniet ik van mijn kleine dorpskermis. En zoals ieder jaar de vraag: “Komt er dit jaar eindelijk nog eens grootvermaak?” Je ziet het bij de volgende update’s. Ik zou zeggen laten we starten met de grootste reportage van de kleinste kermis! De “eerste” transporten rijden stilletjes aan Houtvenne binnen. Het nog lege kermisterrein. Nou, zo groot was dit bericht nu ook weer niet.. deze avond of morgenvroeg zal er nog een update komen!
PeterCenturion Niets leukers dan je thuiskermis, toch? Ik ken iemand die zweert bij de kermis in Grosthuizen. Niet meer dan een zweefmolen naast de kroeg. En hij heeft daar drie dagen plezier van…
Ruben-kermisfun Vandaag was het dan eindelijk zover. Ze mochten oprijden om 20u30, maar het was geen 19u00 of er waren toch al sommige foorkramers die kwamen opdagen. Dit jaar hebben we twee nieuwe zaken, een "nieuwe frituur, alhoewel dit niet volledig nieuw is… Het is de dochter van het oude frituur die er nu staat. Ook hebben we dit jaar een extra speelzaak, helaas geen grootvermaak.. Echt een gemiste kans. Verder is alles al aanwezig op de kermis. Ik heb tijdens het oprijden weinig tot geen foto’s genomen ivm nieuwe plaatsen en omdat ik de foorkramers in alle rust wou laten werken. Heb helaas mijn camera op de verkeerde instellingen gezet, daarom zijn de foto’s wat “wazig” Overzicht op het terrein. misschien komt er op vrijdag of zaterdag nog een update, anders enkel zondag en dinsdag. tot dan!
Ruben-kermisfun Ze zijn er klaar voor! vanaf morgen barst het “feest” hier los. voor de Nederlandse kermisfans, is deze kermis goed te combineren met Diest, Schaffen, Duffel. De kermis is lopende van 18/07 tot 20/07 Dit was het, op naar de volgende!
Ruben-kermisfun Vandaag mocht de kermis dan eindelijk open om 15.00 en wat hebben ze hier de kermis gemist! Dit was het, op naar de volgende!