Kermisfan-Olaf Vanmiddag weer een kermis in de regio bezocht. Je moet toch wat als de kermis in je eigen hometown (die nu ook zou plaatsvinden) niet doorgaat. Het bleef bij 1 kermis vandaag, want er was later regen in aantocht. Maar vanmiddag was ik dus in Schijndel, waar op de Steeg weer de vertrouwde kermis stond opgesteld, en net zoals vorig jaar binnen de hekken. Alleen de pony’s mochten erbuiten blijven. Dit keer geen Walking Street die hier toch al een tijdje stond maar dit jaar de Fun Villa, die ik woensdag nog in Vught zag. Ook weer een andere wipp: de Trip Temptation, en die zie ik hier in de buurt niet zo vaak. Er stond ook nog een container midden op de kermis, helaas was daar nog geen actie. Maar al met al was het er vanmiddag toch enige tijd gezellig druk.
Jonathankermisfan Kermis Schijndel 2021 Ook dit jaar heb ik de kermis in Schijndel weer bezocht. Er stond een leuke kermis opgesteld, met veel vaste zaken. 1 daarvan was de Break dance van zuidema! 1 van me favoriete Break dancers in Nederland. Snel, goede ritten, goede shows en de zaak ziet er nog goed uit. Verder stond de freak circus er, ik vind de paintings erg mooi, maar dat is niet gek als je van Horror clowns houd. Het is niet de beste spookhuis, maar je moet hem gewoon een keertje doen. Ook de trip temptation was van de partij, mooie wip en hij gaf goede shows weg. Ook 1 van de mooiste Rupsbaan was van de partij namelijk Cocoon. Wel nieuw voor Schijndel was de Fun Villa, Vroeger was het de Fun House. Ik vond persoonlijk de Fun house mooier qua paintings. Verder kon je natuurlijk ook nog botsen in de Autoscooters