Voorheen hadden we een mooi topic waarin we als liefhebbers elkaar blij konden maken met mooie modellen. Mooi om dit weer leven in te blazen! Ik trap af:
Ik bied een ongebouwde Faller Mammuthöhle aan. Nieuw in doos en ongebouwd. Met veel geluk heb ik een tweede bouwpakket van dit spookhuis bemachtigd. Ik wilde deze eigenlijk ombouwen tot een eigen spookhuis maar ik ga dit toch niet doen en aangezien ik al een gebouwde Mammuthöhle heb bied ik deze aan! Onderdelen als de zakjes met lampjes en de casette zitten ongeopend verpakt. Er is door de betreffende handelaar destijds een extra in het Nederlands instructieblad toegevoegd naast de reguliere bouwhandleiding om mogelijke storingen in de aandrijving op te lossen/te voorkomen. Je kan me via de advertentie op de Duitse ebay een bericht sturen: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/faller-mammuthoehle-bausatz-neu-ovp-ho-1-87-kirmes-fahrgeschaeft/1567983712-249-1125?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android