Kermis Den Haag 2020 (Malieveld)
Dit jaar de grootste kermis van Nederland. De kermis op het Malieveld in Den Haag. Er staat een top kermis met een Première. De première is de Hurricane! Een molen waar in je in rond draait als een soort Twister en dan ook nog zelf kan rond draaien met een schrijf in het midden. Je kan dus zo snel als je wilt! Het is een mooie zaak en weer een mooie aanwinst voor Nederland! Echt een familie zaak. Verder stonden er heel veel toppers! 1 daarvan was de propeller. Echt fantastisch dat hij in Den Haag staat. Blijft echt een top machine. Nog een echte topper was de sound machine! Voor het eerst draait hij dit jaar volgens mijn. Wat een prachtige molen is het met goede ritten en savonds hele goede shows! En of dat nog niet genoeg was stonden deze toppers er ook! Toxic, Reactor, Dance mix, River rafting, Fire Ball, Future dance, Booster maxx, Project one, StarWars, Air race Bungee, Around the World en de Turbo polyp! Ook stond er een Spinning coaster, wip, Funhouse, spookhuis, glazen doolhof, Rupsbaan en de Fun factory! Ik ben in de avond gegaan want dan vind ik de kermis op zijn mooist! Goede shows, veel rook en vooral veel lichtjes. Het was best druk en zeker buiten bij de ingang stond er een rij. Ook is mij tip op met het OV te gaan omdat onder het Malieveld parkeren best een ramp is. Verder echt een top kermis!