Ruben-kermisfun vandaag “snel” een kijkje genomen naar de opbouw van de kermis in Aarschot. Hiervoor speciaal mijn wekker een uurtje vroeger gezet dan anders. wat was het weer fijn om alle transporten één voor één zien oprijden. ze stonden al om 07:00 te wachten in een lange rij.. wat ook voor een beetje fille zorgde. genoeg gezeurd op naar de foto’s! na wat “vertraging” mochten ze dan eindelijk beginnen. wat zie ik daar? 🙂 De techno power van Stappers! nog niets posten! komt nog een deel.
Ruben-kermisfun wat zie ik daar in mijn ooghoek? Een polyp! lijkt wel een nieuwe. lekker druk op het plein 😃 het funhouse van Ropers! nog niets posten! komt nog een deel.
Ruben-kermisfun wat een plaatje! 🙂 en daar komt de “space riders” die ook langs de achterkant prachtig is! nog niets posten! komt nog een deel.
Maurice Micha Zeer benieuwd of dit een nieuwe Polyp is en anders welke een restyle gehad heeft Volgens mij is de de oude “Die Welle” van Knossalla die weer terug naar België is verkocht aan Commissaris/de Bruyne.