PeterCenturion Daar heeft al eens een keer een kermis gestaan in de corona tijd. Of het een succes wordt zal ook echt afhangen van het weer. Want de wind heeft er vrij spel…
Werner_Spiderman PeterCenturion Tijdens Corona was het aanbod daar wel wat beter met de Airborne, Propeller en de Around The World XXL,
Erwin De volledige lijst: Bakker Skeeball Van Duin amusement exploitatie bv Wipp Amusementsfactory Booster Duncan Elsinga Events Europe Flyer J.A.H. Geven Lucky Duck J.A.H. Geven V.O.F. Babysport Hooghardt Holding B.V. Pusher Guhnen Steenbergen Spookhuis Prijzenpaleis Lijntrek P.J.H.M. Kooistra Base Jumper Korenblik events Trampoline P. Lemmerman Familie achtbaan Molengraft Steampunk Coffebar JC Ordelman jr Jumbo Michael Ordelman Entertainment Grijpkranen H.J.J. Oudsen B.V. Fun Villa Francisco Prins Bussensport Prins Vermolen V.O.F Nougat Suikerwerken Sterevents Autoscooter N. Stuij Gebakkraam J. Vallentgoed Reuzenrad Vallentgoed kermisexploitaties bv Power Surge vof van der Veen Amusement Snow Jet Verwijk kamelenrace Visker VOF Churros WMZ Jackpot XXL Rides B.V. Wilde Muis Zuidema Break dance Barry De Jong Pop the Balloon Leenders stuij Snackkraam C.V. Kermisexploitatie Overstegen Crazy Tea Cups C.V. Kermisexploitatie Oversteegen Miniscooter M. Witstijn Schietsalon Bron: de Kermisgids
Jonathan De Dragon Familie Achtbaan van Lemmerman staat zowel hier verpacht alsook voor Wormerveer. Lemmerman zou dit jaar ook de Swinging Coaster in handen hebben. Mogelijks komt die baan dan hier of in Wormerveer, iemand een idee?
larsdezwarte03 Booster in plaats van Elsinga de g force van witte Omdat de speed in Brielle staat en hell raiders Enschede doet
GhostRiderPeter larsdezwarte03 de g force van witte Met een hele fraaie nieuwe kassa, nog maagdelijk rood, in Alphen a/d Rijn wordt deze nog bestikkerd ✔ Wel jammer van de afzeggers niks ten nadele van de vervanger(s) desalniettemin toch 1 van de dagen wel een bezoekje waard 😉
MartijnH GhostRiderPeter ik begreep dat de jumper wat technische problemen had, dat zelfs de fabriek er bij moet komen. Lijkt mij een goede reden om niet naar Goes te gaan.
larsdezwarte03 En autoscooter is monster garage geworden van sterrenberg omdat hinzen in Bergen op Zoom staat uit mijn hoofd