Richard-Grunn Volgens mij is het niet de bedoeling om voor iedere wat grotere Kermis een topic aan te maken.
Waar zijn we dan een forum voor denk ik dan 😉
Zolang het in de babbelbox is, is het wat mij betreft prima, voor welke kermis dan ook, Tilburg is niet de heilige graal om het zo maar eens te noemen 😉
Eigenlijk en dan spreek ik mezelf tegen op iets wat ik eerder melde 🙃 is het prima om een dergelijk topic te hebben, mits dan de discussie over de bewuste kermis niet ook nog eens in het officiële verpachtingstopic word gehouden 😉
Wellicht de “regel” zodra er een officieël verpachtingstopic is, dat de discussie variant op slot gaat?
Ronald In het Tilburg topic werden ook gelijk een aantal zaken genoemd welke er komen.
Ook dat vind ik dan weer een vereiste.
En die waren op de gok en op een enkele na correct 😉 Geen vereiste dus, vis en gok er lekker op los in dit topic, wie weet gooit er een een keer 6 he 😉
PeterCenturion Waarom mag iemand niet willen discussiëren over een kermis die hij of zij leuk vind? Ik begrijp je reactie eigenlijk niet zo. Als een discussie wordt opgepakt is dat toch geen enkel probleem? En als die niet wordt opgepakt, omdat niemand reageert, dan gaat zoiets toch langzaam richting de achterdeur (om het zo maar even te stellen). Het moet toch iedereen vrij staan om een topic te openen hier, zolang het over kermis gaat (en in de babbelbox mag het wat mij betreft over alles gaan, zolang het netjes blijft).
Naar mijn mening is het niet netjes om te stellen dat alleen de grootste kermis van ons land een dergelijk topic verdiend.
En daar heb ik niks aan toe te voegen 👍🏻
Gaarne verder met discussiëren over de TT kermis Assen, ideeën of opmerkingen over deze kwestie graag in het daarvoor bedoelde Ideeen, suggestie, klachten topic 👍🏻