Mega kermis Arnhem 2020 GelreDome
Vandaag naar de kermis in Arnhem geweest en wat ben ik blij dat hij er staat! Deze kermis staat er 3 weken lang. Het zag er allemaal heel verzorgd uit en het was ook goed te doen met parkeren. Kermis zelf was leuk en variƫrend! Er stonden attracties voor jong en oud. Er stonden 2 thrill rides, de booster en de Bungee. Ook stond naar mij persoonlijke mening 1 van de beste break dance er, namelijk de future dance. Verder stond de chaos er die altijd leuk blijft! Ook de redelijk nieuwe fire ball stond er, helaas heel weinig in trek want in die 3 uur heb ik hem bijna niet zien draaien of leeg draaiend. Ook StarWars stond er die er weer beter uit ziet dan vorig jaar. Verder stonden er nog veel meer leuke zaken zoals de disco jumper, fun factory, wip, spider polyp, super mouse en nog veel meer! Ook leuk dat de autoscooters er stonden!De opzet vond ik goed, pijltjes waren soms onduidelijk maar verder ook goed geregeld. Het was redelijk rustig, maar het werd wel steeds drukker. Hoop dat dit een succes word voor de exploitanten en dat ze veel mogen verdienen! Toppie gemeente Arnhem!