PaulFeesttent Bij een weekend Hamburg hoort natuurlijk een bezoek aan de Hamburger Dom. Doordat het op de zaterdagavond non-stop regende, besloten wij de kermis op zondagavond te bezoeken. Best veel volk nog op de been totdat de temperatuur redelijk snel zakte naar een graad of 3. Je zag het terrein leeg lopen. Er staat een mooie kermis met veel vis- en snoep/amandelkramen. Ik heb niet van alles een foto gemaakt maar hopelijk kan ik toch een leuke indruk laten zien. Er volgt nog een deel.
GhostRiderPeter PaulFeesttent Ik heb niet van alles een foto gemaakt maar hopelijk kan ik toch een leuke indruk laten zien. Das gelukt Paul! Zijn we er toch een beetje bij geweest dit jaar 😉
GhostRiderPeter PaulFeesttent Maar was al wel blij met mijn eigen worstkraam🤣. PaulFeesttent Dat ken beter bij Peter 😉 😁
Svenjj Bedankt voor de foto’s. Ritje gemaakt in het nieuwe spookhuis? Ziet er netjes uit van buiten 💪
GhostRiderPeter Svenjj Er zijn al onrides te bekijken op joeptjoep en dan “zie” je dat wat er buiten vollop is binnen (nog) ontbreekt. Aan de buitenkant is het een gruselige verschijning, heel fraai, zal binnen de komende tijd vast ook ein bischen mehr worden 😉
PaulFeesttent Svenjj helaas niet. Mijn vriend is niet zo van de spookhuizen, en alleen had ik er niet zo’n zin in, dus een volgende keer. Maar was al wel blij met mijn eigen worstkraam🤣.
PeterCenturion GhostRiderPeter Dat ben ik dus… 😅 Over twee weken staat die voor mij op de planning, samen met de kerstmarkten. Echt een leuke mix dan, daar in Hamburg. Nu wel even hopen op droog weer.
PaulFeesttent GhostRiderPeter nou mannen, Voor een halve meter kom ik mijn bed niet uit😉😆 Maar voor iedereen die gaat.. leuk!! Sowieso leuke stad.
PeterCenturion Zaterdag bij goed weer is de Winterdom al voor de officiële openingstijd goed gevuld met publiek. En naarmate de avond vorderde werd het steeds drukker op het Heiligengiestfeld. Met mensenmassa’s voor de kassa’s tot gevolg. Een gezellige middag en avond, dus.
MartijnH Woensdag en donderdag in Hamburg geweest, hotel aan het terrein met uitzicht op de kermis. Had redelijk geluk met het weer, woensdag droog en niet al te koud , donderdag was het wel ijzig koud overdag maar dat trok ’s avonds gelukkig weer bij. De laatste jaren al meerdere winterdoms en voorjaarsedities bezocht, vond dit toch wel een prima editie. Mooie zaken, mooie mix aan vermaak. Op woensdag was het ook familiedag wat echt mega veel scheelde in de prijzen bij attracties en overige zaken. Kinderzaken zaten gemiddeld op 2 euro deze dag en ook grootvermaak deed aan goede kortingen, het reuzenrad scheelde bijv. 2,50 euro per persoon. Heel veel foto’s gemaakt, een selectie van aanwezige zaken. Beetje gemixed van woensdag en donderdag.