George Probleem is dat een Venlonaar totaal niks geeft om kermis.
Nou én, er zijn zat steden waar de kermis niet de draagkracht heeft van de plaatselijke bevolking maar wel goed bezocht worden 😉 En daar geeft @kev077 al een deel van de redenen op ✔
kev077 En er zijn ook veel Duitse kooptoeristen die even een rondje lopen.
En dat geldt niet enkel voor Venlo, maar voor veel meer kermissen waar de toerist de lades vult i.p.v. enkel de lokale bevolking.
George Ben vaker in Venlo geweest en het is een sfeerloze kermis.
Helaas deel ik die mening, heb er zelfs gestaan, maar gezellig nope, prettig, nope.
Nico Het Julianapark, waar ook het succesvolle zomerparkfeest gehouden wordt, zou een prachtige locatie zijn voor de kermis. Wat ik begreep is dat de gemeente dat niet ziet zitten. Zonde!
Ken de locatie niet, maar als dat een centraal liggende locatie is, wie weet idd.
kev077 Voor het Julianapark geldt net als op het Vrijthof in Maastricht een maximum aan evenementenagenda. Daar past de kermis van 10 dagen helaas niet in.
Waar een wil is, is een weg he, herindelen aantal dagen of oprekken ervan, immers is het wat ik begrijp een evenementen locatie. Ongetwijfeld zit de angel wederom in de omwonende die het liever kwijt dan rijk zijn….