Jeroen-Sik Een beetje mosterd na de maaltijd,maar beter laat dan nooit. De jaarlijkse kermis in Princenhage werd afgelopen weekend gevierd op de Haagse markt. Een leuke dorpskermis met als grootvermaakzaken een Zweefmolen,de Power Dance-wip en de Speedway-rups,voor de kleintjes een babysport en de Wuzzle,wat gok- en behendigheidszaken,een schietsalon en uiteraard een snoep- en oliebollenkraam. De foto’s van zondagavond rond 19.30 uur..
Marcootje Vroeger had je hier ook nog een apart plein waar meestal de autoscooter, grijpers etc. stonden, is dat vandaag de dag niet meer ???
Jeroen-Sik Marcootje Autoscooter heb ik niet gezien. De Rups stond wel apart van de rest. Vanaf de markt stond op een klein pleintje bij de kerk de babysport en nog iets verder stond de Rups op de parkeerplaats voor de kerk. Daar stond dan voorheen misschien de Scooter. Ik kom niet jaarlijks op de Haagse kermis,laatste keer voor mij was een jaar op 10 geleden,toen stond de Break Dance van Zuidema daar.
Marcootje Ralph2003 Ralph2003 Dat denk ik van wel helaas, kan mij trouwens nog herinneren dat hier zelfs het Boobytrap Hotel ooit heeft gestaan. ( welk jaar weet ik niet meer ) Helaas sterven deze dorps/wijk kermissen toch langzaam uit overal. Kijk nu bijvoorbeeld naar het Ginneken, dat is ook niet meer wat het geweest was.