Rm-funfair-leondv Vanmiddag heb ik na een aantal jaar weer eens de kermis in Volendam bezocht. Ik was er rond een uurtje na de opening toen begon het steeds drukker te worden en ook in Volendam leeft de kermis echt onder de mensen. En dat is ook goed te merken want de meeste mensen kennen er elkaar wel. Qua aanbod stond er ook een mooie Kermis met o.a de Phantom en Maximus. Ik heb een aantal ritprijzen gezien en die waren in tegenstelling tot de laatste keer wel weer wat omhoog gegaan hieronder een aantal. Hellraiders 6 Phantom 6 Maximus 4 Power dancer 3.5 en Power polyp 3.5. Al met al is dit altijd wel een mooie gezellige kermis om te bezoeken.
PeterCenturion Palingcity vandaag. Een gezellige drukte op de kermis, op de dijk en ook bij de feesttent klinkt muziek. Hier houdt men wel van een leuk feestje.
GhostRiderPeter PeterCenturion ook bij de feesttent klinkt muziek. Niet alleen daar, bij het doorgangetje naar pleintje Powerdancer hadden ze van een woonhuis een dikke bierkeet gemaakt met muziek op straat waar menig discotheek jaloers op zou zijn, only in Volendam 😉 Het is er een gekkenhuis, maar dan wel een gezellig 👍
Wimbr1970 GhostRiderPeter totdat handhaving daar langs kwam en het daarna afgelopen was met de gezelligheid daar. Leuke kermis om geweest te zijn; jammer van de Maximus die gisteravond met pech stond. Ook later op de avond was het bij de Booby Trap Hotel redelijk uitgestorven. .
GhostRiderPeter Wimbr1970 jammer van de Maximus die gisteravond met pech stond En dat heeft tot vanmiddag geduurd…. Wimbr1970 totdat handhaving daar langs kwam en het daarna afgelopen was met de gezelligheid daar. Partypoopers ook he 😉