Ruben-kermisfun Rijkevorsel kermis, Vorig jaar was het mij niet gelukt om deze te bezoeken, toen heeft fotograaf Michel deze kermis in mijn plaats bezocht. Dit jaar was ik weer zelf van de partij! Op deze toch wel prachtige kermis. Het was tijdens ons bezoek wielerwedstrijd. Hierdoor was het gezellig druk. De kermis is lopende van 29/08 tot 02/09 Locatie: Dorpsplein, Doelenpad. Grootvermaak: 4 Je ziet het, het was gezellig druk. Ik zelf heb weinig tot niets met koers, ieder zijn hobby natuurlijk..😉 We starten bij de trampoline. Meteen voor de trampoline staat de bidule “Movie Star”. Ook de Magic flight draait hier zijn rondjes. Midden op het eerste plein staat de mini zweef zijn rondjes te draaien. En de Golden Games. Gezellige opstelling! De gehele kermis staat beste gezellig/creatieve opgesteld. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Zo staat het eerste lunapark met zijn zijkanten opgesteld naar het publiek, zodat hij langst twee kanten een opening heeft. Ook de draaimolen staat zo opgesteld dat je hem langst twee kanten kan betreden. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Hier zien we de andere kant van de draaimolen. En ook van het lunapark. Dit was het voor Rijkevorsel, op naar de volgende!